CŠOD Bohinj – 1. dan (04. 09. 2017)

Dragi dnevnik!

Nocoj sem težko spal, saj sem komaj čakal, da se s sošolci odpravimo v CŠOD Bohinj. Bohinj, v katerega je celo Prešeren postavil svoj Krst pri Savici. To prelepo dolino sem tudi že obiskal, vendar pa je to moje prvo bivanje v Bohinju z mojimi sošolci, s katerimi bom tam preživel kar pet dni.

Tako se je prvi ponedeljek v novem šolskem letu za spremembo pričel že ob 06.15 na avtobusni postaji pred našo šolo. Tam smo pričakali učence OŠ Črenšovci, ki so se do nas pripeljali z avtobusom, in z njimi nadaljevali pot do Bohinja.

Prvo, kar sem opazil ob prihodu, je bilo kristalno čisto, temno modro in smaragdno zeleno jezero, ujeto med strme stene Komarče, Pršivca in gozdnatih pobočij Spodnjih bohinjskih gora.

V domu nas je vodja Boštjan najprej seznanil z navodili in s hišnim redom ter napovedal dejavnosti za cel teden. Sledila sta namestitev v sobah in kosilo, zatem pa smo že pričeli z načrtovanimi dejavnostmi. Prva dejavnost je bilo spoznavanje geografskih značilnosti Bohinja.

Na sprehodu po Ribčevem Lazu smo izvedeli veliko zanimivosti o dolini, kjer bomo preživeli ta teden. Med drugim smo se slikali pri kipu Zlatoroga in Štirih srčnih možeh, ki so pred dobrimi 200 leti prvi osvojili naš najvišji vrh. Dan smo zaključili z nočnim pohodom s svetilkami.

Sebastjan Gomboc, 8. a

CŠOD Bohinj – 2. dan (05. 09. 2017)

Dragi dnevnik!

Današnji dan je od nas zahteval veliko kondicijske pripravljenosti. Pred zajtrkom smo začeli z jutranjimi športnimi aktivnostmi, po zajtrku pa je šlo zares! Čakala sta nas orientacija in orientacijski tek. Pred praktičnim delom smo se preizkusili v teoriji. Tako smo se najprej preizkusili v rokovanju s kompasom, zatem pa smo se razdelili v skupine in začela se je orientacija v naravi. Proge so bile postavljene tako, da smo na prvi točki dobili navodilo, kako pridemo do druge točke, na tej pa navodilo za tretjo točko in tako naprej vse do cilja. Zmagala je skupina, ki je v najkrajšem času prispela do cilja, in kljub tavanju nekaterih skupin se na srečo ni nihče izgubil.

Po bolj ali manj športnem dopoldnevu smo nadaljevali z naravoslovnimi vsebinami, in sicer smo raziskovali raznolikost življenja v okolici Bohinjskega jezera. Čakal nas je daljši sprehod do konca Bohinjskega jezera, mimo počitniškega naselja Ukanc do reke Savice. Prepričali smo se, da je kristalno čista in lepe smaragdne barve, in raziskovali živali ter rastline v in ob vodi.

Zvečer je bila na programu astronomija, ki jo je učiteljica Marija najprej predstavila v teoriji, ko se je stemnilo, pa nam je povedano pokazala še na nebu. Tako smo pred spanjem zrli v zvezde in to nas je tako uspavalo, da smo, ko smo se legli v postelje, v hipu zaspali. Sicer pa zagotovo ne škodi, saj moramo biti naspani in pripravljeni na dogodivščine naslednjega dne.

Sebastjan Gomboc, 8. a

CŠOD Bohinj – 3. dan (06. 09. 2017)

Dragi dnevnik!

Prečudovito jutro se je začelo s soncem – najprej vaje za ogrevanje in zajtrk, zatem pa najboljša aktivnost vseh časov. Kanuizem, seveda! Tako smo se s kanuji vozili po Bohinjskem jezeru. Nekaterim je uspelo že na začetku, drugi pa so potrebovali več časa, da so ugotovili, kako se pravilno vesla. Na srečo ni nihče utonil in vsi smo se živi ter zdravi vrnili na kosilo. J Popoldanska aktivnost je od nas terjala nekoliko več natančnosti. Preizkusili smo se namreč v lokostrelstvu in ugotavljali, kdo izmed nas ima najboljše lokostrelske spretnosti. Seveda sem bil to jaz! J

Zdaj pa hitimo na našo večerno animacijo. To bo danes igra activity, kjer bomo predstavljali pojme z razlago, risanjem oziroma s pantomimo. Bomo videli, katera skupina bo zbrala največ točk …

Sebastjan Gomboc, 8. a

CŠOD Bohinj – 4. dan (07. 09. 2017)

Dragi dnevnik!

Danes nam je bilo vreme malo manj naklonjeno kot prejšnje dni, saj je zunaj deževalo. Jutranjo telovadbo smo zato izvajali v eni izmed učilnic. Po zajtrku je na srečo prenehalo deževati, tako smo se lahko brez dežnikov odpravili do Stare Fužine, kjer se nahaja Planšarski muzej. Tam smo si ogledali muzejsko zbirko planšarskih in sirarskih predmetov. Najbolj zanimiva je bila predstavitev sirarske delavnice s sirarsko prešo in vzidanima kotloma za segrevanje mleka, na stenah pa so viseli številni dokumenti in fotografije planin ter planšarjev, ki so odraz alpske kulture. Na poti nazaj do doma smo si ogledali še Hudičev most.

V domu smo se okrepčali s kosilom in si nekoliko odpočili naše utrujene noge. Čakala nas je še zadnja aktivnost, tj. plezanj, zato smo se odpravili do plezalne stene Pod skal’co. Učiteljica Tina nas je najprej poučila o pravilih plezanja in nam pokazala, kako se nadenejo plezalni pasovi. Zaradi mokre stene smo učenci plezali samo do višine 10 metrov. Skoraj vsi smo preplezali to višino in tudi jaz sem jo, zato sem bil zelo ponosen nase.

Tako so se obrnile še zadnje popoldanske aktivnosti in vsi smo spoznali vse pripravljene aktivnosti. Čas pred večerjo je bil namenjen pripravi večernega programa pred slovesom. Učenci smo se zaprli v sobe in pripravljali svoje točke za nastop. Po večerji smo se zbrali v skupnem prostoru in vsi talenti so se predstavili. Bilo je nekaj treme in tudi veliko smeha.

Zdaj pa samo še enkrat spat in naše šole v naravi bo konec …

Sebastjan Gomboc, 8. a

CŠOD Bohinj – 5. dan (08. 09. 2017)

Dragi dnevnik!

In napočil je naš zadnji dan v prelepem Bohinju. Vreme se je spet pokazalo v svoji najlepši luči. Danes ni bilo časa za jutranjo telovadbo, saj smo morali spakirati naše kovčke in izprazniti naše sobe. Aha, pozabil sem omeniti, da sta razredničarki vsak dan ocenjevali naše sobe. Priznanji za najbolj čiste in pospravljene sobe sta dobili Asja in Ana. Čestitke!

Zadnji zajtrk je potekal nekoliko bolj umirjeno, saj smo vsi bili nekoliko žalostni, ker se naša šola v naravi približuje koncu. Čakal nas je le še ogled slapa Savice in ta je bil prečudovit. Pot do tja je sicer trajala precej dolgo, vendar pa se je splačalo!

Da naše noge ne bi preveč trpele, smo se nazaj v dom odpeljali z avtobusom. Tam smo opravili še zaključno kosilo, vodja doma pa nam je ob slovesu izrekel še nekaj besed. Med drugim nas je tudi pohvali, da smo bili tako pridni.

Za nami je teden poln novih doživetij. Upamo, da nam bodo znanja in spretnosti, ki smo jih pridobili v šoli v naravi, prišli prav. Zagotovo pa vemo, da se vračamo bolj samostojni in z mnogimi lepimi spomini.

Lep pozdrav od vseh osmošolcev!